HATIKU TERBUKA UNTUKNYA

HATIKU TERBUKA UNTUKNYA

daku dan dia..

daku dan dia..

Jumaat, 23 April 2010

hatiku di lempar jauh2 dek mengenang kenangan


......hati terluka siapa yang tahu....
tapi aku cuba untuk menjadikan aku adalah aku....

Prinsipku....
1) perkara hanya akan diulang untuk kali kedua shj..peluang hanya sekali....jika ianya berada kali ketiga....u r losing..n.get nothing.
2) ape yang aku kata....itu yang aku buat....biarlah mungkin ade yang aku buat xmenyenangkan hati org lain...."xsme manusia perfect"....
3) xsuka dibandingkan dgn org lain....kecuali mengambil iktibar @ melihat kejayaan n kegagalan dlm sudut positive...
4) sgt suka ingt besday org2 yg tersyang....
5) sekali terluka...sgt parah untuk melupakan ...tp mudah untuk memaafkan...


dan...akan disambung selepas ini...hehhehe

bagus gak blog nih......bleh luah pape pun kita rs....huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan